Doprava
Cestovní kancelář IveRia TRAVEL s.r.o. nabízí vnitrostátní a mezinárodní dopravu. Vlastníme 3 autobusy SCANIA IRIZAR (pro 67 osob) r.v. 2015, 2016 a 2020. Pro sezónu 2024 plánujeme další autobus.
Autobusy jsou vybaveny: kávovarem, televizí, klimatizací a každý má WC, sedačky jsou polohovatelné, v každém z autobusů jsou bezpečnostní pásy.
Patříme mezi dopravce v Ústeckém kraji, ceny se pohybují již okolo cca 45,-Kč/km bez DPH. Veškeré informace a objednávky přijímá paní Mgr. Iveta Kovácsová 608 43 43 00.
Cena dopravy zahrnuje i přepravu zavazadel jejichž celková hmotnost nesmí přesáhnout 20 kg/os. Vaše zavazadla budou náhodně vážena a při nedodržení váhy Vám bude naúčtována smluvní pokuta dle všeobecných podmínek cestovní kanceláře ve výši 50,-Kč za každý kilogram navíc. Prosíme klienty, aby si nebrali objemná a neskladná zavazadla. Budete jinak nuceni cestovat se zavazadly v uličce autobusu. Též se může stát, že bude přetížený autobus při kontrole váhy navrácen zpět!!
Některé objemné předměty lze přepravovat pouze po předběžné dohodě v CK. Klienti mají možnost zakoupit místenku 100,-Kč/os/tam i zpět a zajistit si tak místa dle svého přání. Přesné pokyny s uvedením časů a místa odjezdu obdrží klient nejpozději 7 dní před zahájením zájezdu. V případě neobsazenosti kapacity autobusu bude v pokynech k odjezdu nabídnuto dokoupení volných sedadel (jedna sedačka 700,-Kč, dvousedačka 1400,-Kč). Nelze za tuto cenu objednávat při uzavírání smlouvy.
Ke stažení:
Smluvní přepravní podmínky
Od roku 2020 přistupujeme k omezení převážení psů středních a větších plemen. Bude možné převážet autobusem pouze malé rasy (jorkšír, čivava...) a to po dohodě v kanceláři. Pozor- bojová plemena (i štěně) nemají vstup do Chorvatska dovolen ani vlastní dopravou. Informace o vstupu Vám zodpoví chorvatský konzulát v Praze tel.č. +420 235 090 801
DOPRAVA PRO NAŠE ZÁJEZDY
Cena dopravy do Chorvatska, ostrov Pag a Biograd na moru je 2290,-Kč na osobu. Při spojení dvou termínů a více se odečítá z druhé dopravy 600,-Kč. Odjezdové časy do těchto destinací jsou v odpoledních hodinách, záleží na obsazenosti a svozu klientů v daném termínu. Pravidelně se odjíždí z Ústí nad Labem mezi 15.00-16.00 hodin a návrat bývá v 11.00-13.00 hod. vše se klient dozví 7 dní před odjezdem v pokynech na cestu, kde má možnost i dalších nástupních míst.
Přeprava osob bez ubytování v našich destinacích je 2700, -Kč tam i zpět.
Odjezdový den z ČR: první den termínu uveden v cenících
Příjezdový den do ČR: poslední den termínu uveden v cenících
Nástupní místa do Chorvatska: Ústí nad Labem, Lovosice-Siřejovice ČS Benzina u MC Donald´s , Praha, Brno jsou zahrnuty v ceně dopravy. Další nástupní místa po dohodě v cestovní kanceláři za poplatek svážíme od 10 osob ( Teplice, Děčín, Litoměřice).
CK si vyhrazuje, že místo nástupu v daném městě se nemusí shodovat s místem výstupu!!!
Individuální doprava znamená, že CK neodpovídá za dopravu klienta, který se na pobytové místo dopraví vlastním vozem (popř. vlakem, či letadlem). Při dopravě vlastním vozem je potřeba platný řidičský průkaz a doklady k vozidlu podle platných legislativ zemí přes které cestují. Pokyny pro účastníky vlastní dopravou s nutnými doklady cestovní kanceláře s aktuálními informacemi obdrží klient 7 dní před zahájením zájezdu. UPOZORNĚNÍ!!! První den termínu je dnem odjezdu, nikoli dnem nástupu pobytu!!! Při dopravě vlastním vozem je nutné počítat s placenými dálničními úseky.
Trasy do Chorvatska
a) přes Maďarsko: Ústí nad Labem, Praha, Brno, Bratislava (SK), Szobathely (H), Zagreb (HR), Karlovac (HR), Zadar
b) přes Rakousko: Ústí nad Labem, Praha, Brno, Wien (A), Maribor (SLO), Zagreb (HR), Karlovac (HR), Zadar (HR)